En ganska hemsk dag

Torsdag och måndag är sämsta dagarna skolmässigt på hela veckan och man ba WIHO när man vaknar, jomen right.. börjar med att jag försover mig med typ fyrtio min, drar till skolan och plågar mig igenom allting. Drar hem och är allmänt lättad och glad över att det är slut på torsdagen, halvvägs hem från bussen kommer jag på att jag tog med NO-böcker istället för Matte-böckerna för att plugga till prov imorrn, så jag typ bryter ihop och dampar sönder och får skynda mig tillbaka till skolan, hämta böcker och drar hem, sen skulle vi äta middag och det var lite pressure och shit och Sushin tog fucking 50 minuter att få så då bev det kaos och allt blev fail. Jomen hej vilken rolig dag. Dessutom har jag ju matteprov imorrn så nu måste jag plugga hela kvällen för jag är ett retard. Hare bra, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0