The morning after

aa jomen hej. Mamma väckte mig just, hah. Men aa, jag somnade typ sju igår (på morgonen). Heh.
Men det var väldigt trävligt faktiskt. Var med mamma hela nyårskvällen och vi typ lagade mat, hade ansiktsmasker, sminkade oss med lösögonfransar och shit, sen gick vi ut och kollade fyverkerier och sånt, sen gick vi hem igen och kollade på avatar.
Ja, men vi var i pappas lägenhet (random shit), för brorsan hade fest här hemma, så vid halv fyra kom vi hem och då gick hans kompisar och brorN min var lycklig och helt crazy så han satte på musik och så typ dansade vi i en timme helt galeT. Sen kom två till av hans kompisar vid typ fem, och så var dem här ett tag och så, aa. Sen sov jag till nu.
Men aa, palla läsa allt detdär. Pussar till er! slänger opp lite bilder:
vettefan varför den blev uppochner.

Kommentarer
Postat av: Elina

Kommentar!!!!!

2012-01-03 @ 20:41:07
URL: http://norrleins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0