Tillbaka!

Hej alla fina! Nu kör jag igång igen efter bloggpausen som blev lite längre än jag tänkt mig..
Tänkte ju bara ha paus under sportlovet men orkade inte börja sen efter det, det var så sämst allting!
MEN NU! Jag ska satsa fett mycket på bloggen med outfits, bilder från varje dag och grejjer! Har laddat ner blogg.se appen till att börja med så jag kan blogga med mobilen! Everybody goes like OHYEA?

Jomen lovet då, men tanke på bloggpausen kanske ni typ trodde att jag gjorde värsta roliga sakerna på lovet? ahahaha, yeh, nej. Men ah, var hemma, fotade, fyllde fjortis, sov och sånt där. Sportade ju inte sådär överdrivet mycket på Sportlovet. Haha nejmen det var nice i alla fall. Jag lägger upp lite bilder från lovet och sen ska jag testa bloggappen och lägga upp lite allmänna mobilbilder. Ska satsa bloggen fett mycket nu, lusten är på topp! Kommentera gärna mycket för att hålla den uppe! Puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0