Sista för idag.

Lägger upp ett sista inlägg för idag och vill bara säga att jag kanske inte kommer blogga sådär jättemycket nu. Statistiken är verkligen jättedålig och det känns bara allmänt tråkigt. Men istället för att lägga ner bloggen tar jag en paus. Kommer säkert bli så att jag bloggar i alla fall för jag får typ abstinens annars, men aa, bloggar bara när jag vill. kommer nog bli bttre i vår när jag kan lägga upp foton och det blir roligare då osv...
Men pusspåer!
Helt galet random bilder och en sorgligt ful där i slutet. Men ni får leva med det, ni få som ens kollade.

Beautiful and dirty, dirty rich rich.

Åh jag är fett rädd. Mår illa och känner mig allmänt konstig. Om jag blir typ sjuk nu då begår jag självmord, nejmen seriöst. FÅR INTE BLI SJUK. Inte nu, på lovet. Fml. Men jag vet ju inte, kanske inte blir sjuk, hoppas.
Iaf, idag har det varit sjukt segt, allting. Drog till Sickla med el madre på eftermiddagen för att göra något. Köpte ingenting, förutom mat och så. Ska ta ut mina pengar som jag fått nu i alla fall OCH GISSA VAD?
Jag gjorde en reklamgrej till ett jobb som mamma höll på med, och jag ska få 995 spänn för det! Plus barnbidraget då. Nu är jag rik, och det gjorde min dag. Lite skryt sådär, sorry. Har inget mer att säga nu anyway så, puss!
Random som jag fotade igår, har inget att göra med det här inlägget..

Sjukt seg första dag

Goddag.
Hela morgonen har vart så himla seg, vaknade typ nio, fett sär. Satte mig vid datorn en fett lång stund och så, också fett onödigt. Skulle dratt till stan och shoppat res-grejer och sådär men det blir nog inte så. Tråkigt.
Ska kanske på bio ikväll med familjen, jäääättekul. Nu blir jag deprimerad av mina egna inlägg. Hejdå.

FUCKING LOV!

OHYÄS, sportlov, ja det känns fett bra.
Hände bara massa kul saker i skolan och matteprovet är över och allt kändes ganska underbart.
Och nu är det lov och jag fyller år på torsdag och blir officiell fjortis ! Hohoho.
Har käkat nu och så och ska bara ligga framför TV:n med datorn i knät hela kvällen och bara slappa.
Ha en bra fredagskväll! Pozen.
Dagens :)

Det går som det går

Ska snart dra till skolan, sitter med ytterkläderna och allt. Hade typ två timmar på mig att äta frukost, klä på mig, fixa mig och sådär. ÄLSKAR fredagar! Förutom matten då, vi har ju prov idag. Men "det går som det går." Mitt motto i livet. Juste, fotat outfitbilder också, men hinner inte ladda upp nu, gör det sen ikväll om jag hinner och kommer ihåg. Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer med jag tror att jag typ ska förnya mitt pass, åh så kul.
Men vi fårse, ska typ få mina pengar idag också så kanske drar och shoppar lite, hoho.
Men nu ska jag inte skriva mer, pusshej!
åh så sant.

En ganska hemsk dag

Torsdag och måndag är sämsta dagarna skolmässigt på hela veckan och man ba WIHO när man vaknar, jomen right.. börjar med att jag försover mig med typ fyrtio min, drar till skolan och plågar mig igenom allting. Drar hem och är allmänt lättad och glad över att det är slut på torsdagen, halvvägs hem från bussen kommer jag på att jag tog med NO-böcker istället för Matte-böckerna för att plugga till prov imorrn, så jag typ bryter ihop och dampar sönder och får skynda mig tillbaka till skolan, hämta böcker och drar hem, sen skulle vi äta middag och det var lite pressure och shit och Sushin tog fucking 50 minuter att få så då bev det kaos och allt blev fail. Jomen hej vilken rolig dag. Dessutom har jag ju matteprov imorrn så nu måste jag plugga hela kvällen för jag är ett retard. Hare bra, pusshej.

Lägger upp igen!

TÄVLING, DRÖMRESAN

Bidrag:
Zanzibar, Afrika år 2011 är en av de bästa resorna jag gjort. Vi var mest på hotellet förutom ett par utflykter men det var så underbart! Hotellområdet som man mest var på var jättefint. Bästa hotellet jag bott på tror jag. Det fanns jättemycket växter och fina exotiska blommor överallt. Restaurangerna hade inga väggar, bara stora halmtak och tunna gardiner. Hotellet hette "Beach Breezes Hotel"
Jag fotade jättemcycket men hade inte en systemkamera, utan en digitalkamera då. Men bilderna blev rätt bra ändå eftersom den har 16.1 megapixels.
Utsikt från vår balkong ^
Hotellrummet ^
Det var så husen såg ut, fast det var tre lägenheter i varje.
det var lite bilder från stranden. Den var längre än ett par kilometer att gå och vattnet var över 30° C varmt!
Vi gjorde två olika utflykter, en av dem var att simma med vilda delfiner i havet! Vi åkte ut med en båt till stället där dem visste att delfinerna höll till, sen hade man snprkel och simfötter och när dem sa till skulle man hoppa i och titta neråt, för då såg man dem jättenära!
Små båtar ^
På bilden ser det ut som att dem är väldigt långt bort men ibland var dem bara ett par meter ifrån en! det var jättehäftigt.
En annan utflykt var att snorkla i ett rev. Då åkte vi också ut med båt typ tio minuter. Det var stora, häftiga korallrev och tusen olika fiskar i alla former och färger. Kunde inte fota någonting då tyvärr, för vi hade ingen undervattenskamera, men det var verkligen som ett undervattensland.
Det var ebb i vattnet några gånger per dag och då kunde man gå en kilometer ut i vattnet och det var bara några7nån decimeter högt! Vi hyrde speciella revskor under en vecka som vi använde för att man inte skulle göra illa sig på vassa saker, som sjöborrar.
vattnet var klart så man kunde fota rakt ner i det! ^
Det var också väldigt roligt och vi gjorde det nästan varje dag när det var ebb. Sedan när det blev flod igen så höjdes vattnet med flera meter! Ebb: knappt en decimeter vatten, flod: två meter minst.
Det fanns såklart andra roliga saker på hotellet också, vissa killar klättrade tillexempel upp i palmerna och högg ner kokosnötter och frukter som de satte sugrör i, och gav till hotellgästerna! Dem klättrade helt själva, bara med hjälp av en trasa och sina fötter! På natten, som vi inte såg, då kom det ganska stora krabbor som också klättrade upp i palmerna och tog ner kokosnötterna.
Övriga bilder:
Solstolar! ^
En del av balkongen.
Fina växter på området ^
Det var verklugen en underbar solsemester, hoppas vi åker tillbaka dit någon gång!
Snart ska jag till Gambia också och då skulle det sitta fint med en systemkamera! För att få de bästa bilderna man kan! Vet att tillexempel Foki har en Canon EOS 600D och den verkar helbra! Hennes bilder är ju jättefina, skarpa och bra.

Matteprov och grejer

Så nu sitter jag och pluggar igen, åhgud vad gör jag med mitt liv?
Tänker ta en day off imorrn iaf. Men med det här säger jag godnatt!
Hörs imorrn, puss!

"Rökare är också människor, fast inte så länge."

Kalla fötter

Hejhej. Sitter i skolan och värmer fötterna, hah.
Skulle inte vara med på idrotten så stod och kollade på (vi var ute), i Converse. Smart osv..
så nu fryser jag som fan.

Gulligullgull

Tack för kommentarerna i bloggrsponse, ni är ju för söta.
Det är bara att fortsätta fråga på, ska svara ärligt!

Ja, idag har jag ju varit hemma och tråkat igen, kollat film, pluggat musik och druckit massa chai-latte (<33333333333). Ska typ plugga mer musik nu, hej nolifer? Men ah, sista chansen. Kommer ha alla fel i alla fall...
Sen blire NO och matteplugg imorgon och på torsdag. WEHÅ.
Vi får höras sen! Pusselipuss.
ÅH, demdär, ett slitet linne lite slarvigt instoppat och MC-boots! ♥
SNÄLA SOMAR KÅÅM

Hemma idag också, våga fråga!

Har inget annat för mig ändå!

Nobody dies a virgin, life fucks us all

Dagens frukost.. American Pancakes, fet jagvet.
Bilder från idag.
Puss!

Plugg och responsefrågestund!

Nu måste jag plugga.. åh det är det värsta jag vet.
Tre jävla prov nästa vecka.. typ döda mig? Dessutom äre matte, No och musik. Weho! Taggtagg.
Och jag har inte tränat ett skit för att tillägga.
Men för att det ska bli lite roligare sen och sådär så kör vi på frågestund i bloggresponsen!
Liksom inga frågor där typ? Svarar på typ allt! Pussii!

Hemskt jävla massa förlåt!

Att jag inte bloggat ett skiiiit på senare tid! Vart busy med massa grejer!
Plus att jag nu gått å blivit sjuk sådär så jag är hemma idag. Fick dessutom just reda på att både NO:n och Matten i skolan är inställda så stackarna har håltimme i typ två timmar. KÖR HÅRT KLASSEN !
Haha nejmen..
Nu ska jag iaf äta nåt och kolla TV typ. Hare! Pusspuss.
BARNEY <333333333333333333
How I met your mother är förövrigt bästa programmet!

Tack mamma!

SÄMST BILDKVALITÈ
soltopp
Jeans

Kärlek vid första ögonkastet

Jag älskar min kamera ♥
Lite oredigerade och nytagna bilder:

Staden

Godmorgon!
Vaknade precis och ska äta nu, sen ska jag in till stan med modern för att köpa lite nödvändiga saker.
Sen ikväll blire troligen så att Emmet såver hås määj. Jamen, hörs sen, kanske lägger upp bilder på det som blir köpt. Puuuss.
Standardplagg idag!

Run bitch run

Hejeheje.
Har käkat nu och måste springa och köpa chips nu fort innan dem stänger.
hehhehe, puss.
Arkivet

♥♥♥♥

till fredagsmorgnar! Sitter och äter frukost nu, börjar 10.20, så jävla skönt!
Fredagar är typ den enda bra dagen. Och snart äre helg. Ska mest uträtta ärenden och sånt men även lite kul!
Ni får ha en trevligt dag! Puss.
weheartit

When I held ya

Hej finisar!
Jag kom just på att dagsgrejen som jag kallar den, har jag glömt. Men jag kommer inte ihåg vad som stod på den och jag hittar den inte i gamla arkiven heller så jag skiter i det. Får väl göra en ny sån snart och typ skriva upp den bättre. aa, sorry för det iaf. Längtar till sommaren och bättre väder, ljus! Då fan ska ni få bilder och stuff.
Ska kanske fixa ny header till bloggen också snart. Lite allmän fakta bara. puss.
Summeeeer

Ifall ni vill tävla

Gå in där och länka er blogg där ni har skrivit och lagt in bilder om er drömresa :) chans att vinna en canon eos 600D!
Är själv med, även om jag har en systemkamera, men whatever, lycka till! Puss

Tävling, drömresan

Bidrag:
Utsikt från vår balkong ^
Hotellrummet ^
Det var så husen såg ut, fast det var tre lägenheter i varje.
Små båtar ^
Tack!

Om ni har tråkigt

Mannar

Här kommer bilderna från bageriet idag rå;
Resten av kvällen spenderades på Hotellet där pappa tillfälligt bor, aa asså hotellets restaurang, mycket trevligt. Aa, det var en ganska trevligt foreveralonedag. Jag är typ megakär just nu btw. ASSÅ DÖR TYP? Aa jomen cheena, en kille på youtube. Hejdå

Forever alone dagen ♥

Hej.
Nu har Emmsen precis gått, hon hjälpte ju mej att  inte vara helt sjukt foreveralone och att baka cupcakes.
Det var fett svårt. Först stack vi till maxi och handlade, duktiga tjejer. Sen drog vi hem och bakade i typ tre år. Nejmen, två timmar. Hahah fail, det skulle inte ens tagit en timme egentligen. Jomen, vi är ju fett duktiga!
Har fotat lite och så, men hinner inte ladda över dem nu, för det var med systemkameran.. för snart kommer pappa och hämtar upp mig så ska vi till stan på nån restaurang med familjen osvosv.. får se om jag hinner lägga upp dem senare ikväll, annars snarast! Puss och glad allahjärtansdag :)
Fula snabba från mobilen...

Försovning

Hejhej. Försov mig idag och bestämde mig därför att komma till andra lektionen för att inte dö av stress. Mår inte sådär 100 % bra heller, så en liten extra sovis blev det. Heh.
Dagens.

Ajuste. Dag 5 - min klass

Här ska ni få se på det grymmaste som finns:
Damdam.
Min klass dårå, 7c2. Ganska underbar ändå, iaf vissa. Tänker inte skriva om varenda jävla individ men ah, dem flesta är ju rätt sköna. okej, puss o gonatt.

Imperial lanes

Häjhäj mejna venner.
Kom hem för nån timme sen, haft rättså nice kväll ändå med barndomsvännerna.
Fikat, garvat, BOWLAT och käkat pizza. Jomen, skönt slut på sjukt jobbig skoldag.
Börjar typ nio imorrn så det är chill. Ska typ dricka te för min hals och sådär, jomen anteckna inte så pennorna går av.. men vi hörs kanske sen, puss.
Fejna mobilbilder och sådär jah.

Tråkigt

Det är inte kul att blogga när ingen frågar, statistiken är dålig osv..
Finns det inget ni vill fråga i response? Hahah, fan vad jag måste berättat saker om mig själv?
Godnatt.
Gammal.

Dag 4 - favoritplagg

Sånna här standard-vinterplagg.

oh badass

Hoohoohoh.

love you 2 day, love you 2morrow, put them 2gether and I'll love u 4ever.

Lite småsött sådär.
hemma nu iaf, vart hos släkT på middag. Men nu är jag där jag ska vara.
I soffan, framför TV:n, med datorn och en godispåse. <3333333333333333
Haha ja, feet.
Juste, statistiken SUGER och ni frågar inget i bloggresponse ? Tappar liksom lusten då.
Nu ska jag slötitta vidare på hell on weels, hahah farlig tjej här.
Puss.
Kvällens klädval, notera sköldpaddan i bakgrunden!

Tjenare kexet, står du här och smular?

Dagens det dära.
Och så lite randoms:

Just want to be gone.

hejhej.
Ska till forum snart med modern och brodern. Lite fix.
Det blir ju en sådä halvtråkig lördag dårå, men ah. Ska typ köpa en bikini till Afrika och så.
Ska inte skriva mer, hörs sen. puss.
Ochjuste:
Dag 3 - bild från en tid du saknar:
Sjukt suddig.

Dag 2 - några bilder från i somras

Idag har jag garvat asmycket. Så jävla härligt.
Var i skolan som vanligt o så, sen drog jag till forum med massa.
Sen hem. Men aa, typ. Pusshejj.

Man väljer inte vänner, det är vännerna som väljer en.

Man väljer på sätt och vis inte sina vänner. Man blir vän med dem man gillar.
Vad spelar det för roll om vännen är populär, snygg, har många likes osv?
Huvudsaken är väl att man har kul och att man förstår varandra? Att den är schysst och finns där.
Man blir vän med dem man dras till. I en klass är det klart att man blir vän med alla, oftast.
Men bra vän, dem plockar man inte ut. Det bara blir. Den/dem man tycker är schysstast och roligast. Dem som är som du. Inte kanske alltid den populäraste eller snyggaste, kanske det också, men huvudsaken är att man gillar dem - och att dem/den gillar dig. Så skit i allt annat och va med dem du älskar.
Djupt inlägg såhär på morgonen men true shit.  Pusshej.

You've got mail

Hej.
Var ju hemma idag ja, som jag skrev förut och så..
Kollade typ nån film som hette "you've got mail" och lite sånt, vilodag.
Drar till skolan imorrn om inte nåt inträffar under natten.
Sitter och typ dricker te och äter choklad nu, börjar 10.20 imorrn så det är ingen sovpanik iaf.
Fast dem som gjort svenskaredovisningen får börja 12.20 istället, snälla döda mej.
Ja, men grattis till alla er som redovisat då. Men aja, ska inte skriva mer. Puss.

Dag 1 - profilbild med flest likes

Om Elina, Hanna, Victoria, Maja, Lisa eller någon annan kollar här för att se om jag är sjuk...

... så stannar jag hemma idag.
Skulle ju bara på en såndär astma-test men inatt så mådde jag skitilla och hade ont i magen. Nu är jag hemma från sjukhuset men är för trött och mår halvdåligt, hostar också.
aa, för er som undrar då. Puss.

Bestemor !

aa, det har jag. Hon gör daim ♥
har sminkat av mig o så, ska kolla lite TV, dricka te och äta daim dårå och sen typ sova.
Ska till typ sjukhuset och göra astmatest imorrn typ, asså eftersom jag nyss fått allergi så vill dem kolla osvosv... kommer typ inte orka gå upp. Och inte gå till skolan.
Men aja, hörs. Puss.

Like I said

Lägger upp två av sakerna som jag nämnde i förra inlägget dårå.
Dag 1: profilbild med flest likes
Dag 2: några bilder från i somras
Dag 3: bild från en tid du saknar
Dag 4: favoritplagg
Dag 5: min klass
Dag 6: En plats jag älskar
Dag 7: låt jag gillar just nu
Dag 8: saker jag gillar/ogillar
Rosa T-shirt - hollister
Grå tröja - gammal och mammas
Byxor - cubus

På G.

Fler foton, outfits, dagsgrej, fakta om mig, med mer!

onsdag

Kommer en outfit sen, ska fixa mig nu och sen dra vid halv.
Händer inget speciellt idag heller, venne vad jag ska göra efter skolan men det blir säkert nåt bra.
Okej, puss.
Fråga fråga fråååga på bloggresponse! :D

En dagens nurå

Så såg jag ut idag då. Puss.

NUSÅ.

Nu har jag skaffat bloggresponse och Elina hjälpe mig infoga den här dårå, taaack! :D
Men aa, den är väldigt ful nu osvosv.. ska lägga in bild. Men hade inga på denhär datorn. Men aa, bloggar sen, ska till sickla nu. Puss.

Imma die.

Jag saknar sommaren så mycket att jag snart kommer dö, bokstavligen talat. Jag orkar inte vintern mer, kylan, snön, isen, frosten, mörkret, kläderna, skorna.. allt! Jag vill ha sommar, sena kvällar, varmt, sol o bad, sockerkaka, grönalund, shorts, linnen, ballerinaskor, varma bryggor, landet. Ahfyfan, nu sitter jag och minidampar.
Fyfan vad underbart det blir att dra till afrika sen i april. Längtar fett mycket.
Okej, tänkte bara säga godnatt. pusspuss.
Nu dör jag. Hejdå.

...

Hej.
Helvettesdagen avslutad, asså lektionsmässigt så äre ett helvette. Börjar 8 med No och direkt efter matte...
Men nu är den i alla fall över. Har vart en sväng hos pappa för att lämna massa gamla saker på dagiset i närheten och Emmet hjälpte till. Men nu är jag hos madre och ska fixa lite nödvändiga saker. Desvärre är svenska en av dem sakerna. Jag vet det och jag vill inte, men vi har svenska presentation imorrn och jag har typ kommit halvvägs. Har inte tränat en enda gång heller för den delen. Men ah, det ska väl gå bra - det är ju bara min fina lilla klass..
men ja, hörs ♥
hahahah söta gosedjur. Det var dem jag lämnade till dagiset..
Majaaas konstverk ♥

Jomen jag vet

Jag har inte bloggat på fett länge, för att jag har haft så jävla fullt upp.
Vi håller på o flytta, vart på middagar osvsv... Nu sitter jag på NO med klassen och har huvudvärk.
Hörs sen, puss.

Packar

Hinner inte blogga nu, satsar på några inlägg ikväll kanske. Puss.

Tvungen

Lite kort om dagen

Hejhej. Nu har jag kommit hem från Göteborg (restaurangen asså) och tänkte skriva lite kort bara.
Först på morgonen packade jag och nu ser det ut ungefär så här i mitt rum:
Sen drog jag till Sickla och fikade med Emmet:
(chailatte <3333333333)
Och jag gick runt osminkad för ovanlighetens skull:
destroid face.
Och sen på restaurangen såg jag ut såhär:
Nu ska jag snart sova, är fett trött men ska tjocka lite godis först.
Hörs imorrn, puss.

Home in a box.

Hej, vaknade just så det är godmorgon faktiskt.
Har precis duschat och så, nu ska jag äta frukost och sen ska jag packa ner hela mitt rum i en låda, eftersom vi flyttar på fredag. Wiho.
Sen under resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer, men ikväll ska hela feta släkten på pappas sida till resturang för att fira farmorn min. Ja..
Hörs, puss!
Jomen lite sådär.

Ass back home.

Bästa låten jag vet just nu, och så gör det ju inget att Travie McGoy är lite småsnygg heller.
Men aa, inte hänt så mycket idag, var först i forum en stund med Lisa, Johanna o Nicole, sen drog jag till sickla och kom just hem. Snart kommer väl pappa hem och sen ska vi ha släkt på middag typ.
Så jävla skönt med fredag, dagen har ju vart allmänt underbar också. Livet är bra nu.
Fina hörlurar.
Så har jag sett ut idag iaf, och ett par vanliga byxor.
Men aa, puss.

Bloggresponse som alla andra.

Jomen, hej på mej med. Skaffade det också, bara för att alla andra gjorde det, haha nejmen.
Men asså jag fattar inte hur man visar upp på bloggen att man har bloggresponse, asså den här blåvita lille rutan som ska finnas i sidomenyn typ? Hur får man dit den? Är säkert ett jävla fucktard men jag behöver hjälp. Nån?
Puss.
Ny profilbild på fejsbuken.
Och lite allmäna pics.

NO

Ja, prov. Godkänd, yeeees.

Be careful, don't become so heavenly that you are useless on earth.

Gomorron alla fina.
Den här dagen började ju lite sådär. Ja, jomen, alarmet ringde ett par gånger - sen stängde jag av det och försov mig. Inte så mycket, men jag skulle gått upp senast halv sju och gick upp tio i. 20 minuter är mycket på morgonen.
Men aja, så jag rusade upp och fixade mig och nu är jag typ klar. Måste väl åka snart ändå. Idrott första lektionen med Myran, det är därför jag måste komma så tidigt. Jävla K inlägg. Hejdå.

Hej

Så, där fick ni lite halv, eller förlåt - helfula bilder. Haha. Bloggar nog inte mer ikväll så säger godnatt nu.

Sämst på att blogga.

Jo, det är jag det.
Men jag hann inte idag, nu vid åtta kom jag på att jag hade masa engelska och NO-prov imorrn... Jomen, bra.
Så jag var ju tvungen att plugga lite där va. Men nu är jag klar.
Jag gör så otroligt jävla tråkiga inlägg. Men jag orkar inte. Funderar på att ta en bloggpaus under några dagar men jag vettefan. Och juste: jag älskar min klass, så jävla bäst! ♥
Men aa, kanske bloggar sen. Puss.

That depressing moment when you realise you're eyeliner is gone.