2011

aah, gör som alla andra, lägger in saker som hände 2011, och lite bilder. Första perioderna har jag inga bilder...
Januari:
Kommer inte ihåg ett skit, men det var fortfarande i sexan, livet rullade väl på, vi var en fett mobbad klass, typ 12 pers. Jag hade dålig stil... osv..
Ahjuste, chattade skiiitmycket med massa från en hemsida.
Februari:
Fortfarande the same typ, eh, vande oss mer vid att ha flyttat skola (hela kalssen gjorde det och då slutade asmånga)..
Mars:
Jag, pappa, bror var i Zanzibar på sportlovet där jag också fyllde år och aa, det var fett underbart. Vi var där i typ 10 dagar. Typ simmade med delfiner i havet, badade, solade och snorklade i häftigaste reven ever. Det var typ 30 ° i vattnet, seriöst.
finns maaassa mer bilder, men jag pallar inte ladda upp fler..
April:
skolan började igen efter lovet och det var som vanligt, vi var inte tajtaste klassen men livet gick på. Vi var vårt lilla gäng och så var livet.
Maj:
Asså, inget hände så vitt jag kommer ihåg, det var i femman vi var på klassresa så inget sånt hände. Förändrades lite bara.
Juni:
vi hade väl skolavslutning nån gång i juni, och vi var på grönan med klassen och jag typ åkte massa saker jag aldrig åkt förut, hahha. Vi var där hela dagen och ja, det var väl najs. Hade avslutningsmiddag alla sexor (vi och 6A) och på själva skolavslutningen var jag inte så speciellt ledsen, trodde jag skulle vara det... men jag visste att jag alltid kunde träffa dem igen.
klassen, ahahah... och så max, som hade autism - alla älskade honom, hah han var fett skön.
Juli:
Jag bodde tre veckor hos mamma och tre hos pappa på sommarlovet och aa, var fett mycket med Emma på lovet, hos mamma badade vi i järlasjön, var på grönan och solade, badade. Var ibland med andra också, typ flummade runt, käkade glass o grejer.
Hos pappa var jag fett mycket, på nya sommarstället (haha liv?) men aa, Emma var där typ en vecka också, vi bara låg och solade, badade, njöt, sen stukade hon foten och blev lite handikappad, men det var soft anyway. Kusinerna kom också några dagar, och jag och Frida solade så sjukt mycket.
osminkad, ful osv...
ahaha söööt!
Augusti:
Lovet fortsatte de sista veckorna, började fett sent i Augusti, i nya klassen - 7c2. Jag var ny på skuru också, hade bara haft språk där förut och min bror hade gått där. Jag kom helt ensam i min klass också, utan någon från gamla klassen, dem enda jag inte kände riktigt men (parallelklassen) var Lisa och Maja.
Så det var lite jobbigt, funderade på att byta först, men lärde känna alla rätt snabbt och ångrar inget nu.
September:
Började lära känna tjejerna i klassen mer och mer och jag trivdes bra i klassen. Våra mentorer var asbra, Anette och Peter.
Oktober:
Anette typ slutade spårlöst, lärde känna fler i klassen, killarna också, lärarna osv..
Annars var det som vanligt, skrattade mycket i klassen och det var fett bra, några smågrejer hände bara, lite konflikter och så.
November:
Som vanligt, killarna lite jobbiga. Är mycket i stan med kompisar och så, träffar lite gamla kompisar.

December:
Nutid dårå, julen firades hos pappas syster med kusiner, farmor, farfar, mamma.
Jao, det var mysigt. Fick massa pengar, en bok, presentkort på hollister, presentkort hm och SF (bio), mm.
Nyår firade jag med bara mamma, skrev i ett inlägg förut.
Färgade håret.
Hoppas 2012 blir ett ännu bättre år!


Kommentarer
Postat av: Elina

Kommentar!!!!!

2012-01-03 @ 20:40:14
URL: http://norrleins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0