Fml

Nu sitter jag och typ fml:ar.
Allt bara skiter sej, och nu låter det jätteviktigt och det är det inte alls men jag blir feett mshgfsvbjyg av sånt här.
Mitt busskort har gått ut, ska skicka sms-biljett och jag har väntat på tåget i typ 10 min, så när det kommer, skickar jag och så bah går det inte att skicka, för mobilen är fucking spärrad?!
Sen får jag gå hem igen och då funkar det inte att ringa eller nånting. jag slänger telefonen i marken och batteriet flyger ut och det blir massa repor. Aa jomen kul.
Kommer hem, pappa kan inte köra mig, han ska ha telefonkonferens, han säger att jag kan få pengar och gå till pressbyrån och köpa remsa, sen kommer han på att han inte har kontanter. Jag ska ta hans kort, gå till pressbyrån, hämta ut pengar, köpa remsa, gå tillbaka o lämna kortet, gå till bussen och åka till forum vilket tar 30 minuter. Mamma ringer och säger att hon köpt remsa till mig. Allt skiter sej, men som tur är så kan hon åka hit, hämta mej, åka tillbaka och sen till forum.
Tack.
Ingen kommer typ orka läsa dethär. Men aa, skriver av mej.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elina

Allting löser sig Elsa, tiden läker alla sår.

2012-01-03 @ 20:33:19
URL: http://norrleins.blogg.se/
Postat av: Elina

filosofi...

2012-01-03 @ 20:35:44
URL: http://norrleins.blogg.se/
Postat av: Elsa

Haha du är för skön Elina, tack! ♥

2012-01-04 @ 13:07:45
Postat av: Linn<3

Jag orkar! ^^

2012-01-06 @ 14:14:19
URL: http://liinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0