Lördag ♥♥♥♥♥♥♥♥

Först och främst: förlåt! Sämst uppdatering verkligen. Inte ett inlägg på HELA dagen. Sorrysorry.
Sen så, Hej på er fina läsare!
Idag har jag tittat på en cool gymnastikuppvisning som Emma och Clara var med i, i Åkeshov typ, det var coolt.
Har bara videos därifrån dock, så det finns ju då inga bilder från det. Kan ju då bara säga att det var typ femåringar som gjorde fristående bakåtvolter och killar i typ 14-15 års åldern med kroppar att dö för. Haha jomen typ. Har minst tre videos på honom. Aa han var snygg. Men nog om det, sen drog jag och Emma vidare till Sickla för att jag skulle köpa en present till Bella, det gick sådär dock. Kom hem tomhänt, får köpa imorrn! Heh. Jamen, sen drog jag hem och har bara varit hemma nu. Skönt. Vi hörs imorrn, har ju "uppvisning" i Nacka Aula då, lol. Hejdå!
Dör lite, vill tillbaka nununu!
(Egypten, Makadi Bay, April 2012)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0