Mina fina...suckers ♥

Hej bejbs, det här blir nog sista såhära inlägget kanske, beror på om jag kan blogga från hotellet, ska finnas Wi-Fi men den kommer nog vara sådär... :)
Iaf, har vart och ätit nu på restaurang och känner mig helt OK, kunde vart bättre men whatever. Det blir bra.
Nu ska jag typ gå och lägga mig för klockan står på halv fyra inatt/imorgon och då ska vi upp. Awesome.
Det här kommer bli helt galet, ska fota både på land och i vattnet eftersom jag köpt en undervattenskamera också (mamma köpte dock..) haha. Ska snorkla en fett massa gånger och bara dö i solen. FYFAN VAD SKÖNT, här hemma ska det snöa, så jävla skadeglad. Förlåt finisar ! Hihohihohio.
Det finns vissa jag aldrig hann säga hejdå till, OK jag är borta i en vecka men anyways, puss på er med. Och på alla er andra! Lovar att jag kommer kunna blogga och så och det här inlägget blir värsta djupt och fail. hahah garvar typ åt mig själv. Mobbad. Men jag är glad och ska leva livet nu. Sen äre påsklov när jag kommer hem, älskar.
Ha det bra! PUSSOCHKRAM.

Kommentarer
Postat av: Linn <3

Haha ja, lyckos dig. ;) finfin header btw! <3

2012-04-03 @ 23:08:14
URL: http://liinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0