Små saker att tycka om

Mocka latte, mitt nyårsläte om att lära mig gilla kafe går bra, så länge jag får dricka mockalatte (maaassa skummad mjölk, lite choklad smak och grädde på toppen), jävla drog!
Shoppa, men seriöst, vem gillar inte?
Hundvalpar, behöver inte säga mer, seriöst!
Kycklingar, ja, jag älskar dem. KOLLA!
Vara random, vild och galen, bara leva! I sommar asså. Då blir det kul.
Sånt här, hahahh så sanna, så sanna...
Fotografera, bästa som finns, seriöst!

Det var allt jag kom på. Om en halvtimme börjar hus (House) på fyran och då ska jag kolla det för jag har missat massa avsnitt o grejjer. Imorrn blir det lite shopping i forum/stan. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0