Beautiful and dirty, dirty rich rich.

Åh jag är fett rädd. Mår illa och känner mig allmänt konstig. Om jag blir typ sjuk nu då begår jag självmord, nejmen seriöst. FÅR INTE BLI SJUK. Inte nu, på lovet. Fml. Men jag vet ju inte, kanske inte blir sjuk, hoppas.
Iaf, idag har det varit sjukt segt, allting. Drog till Sickla med el madre på eftermiddagen för att göra något. Köpte ingenting, förutom mat och så. Ska ta ut mina pengar som jag fått nu i alla fall OCH GISSA VAD?
Jag gjorde en reklamgrej till ett jobb som mamma höll på med, och jag ska få 995 spänn för det! Plus barnbidraget då. Nu är jag rik, och det gjorde min dag. Lite skryt sådär, sorry. Har inget mer att säga nu anyway så, puss!
Random som jag fotade igår, har inget att göra med det här inlägget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0