...

Hej.
Helvettesdagen avslutad, asså lektionsmässigt så äre ett helvette. Börjar 8 med No och direkt efter matte...
Men nu är den i alla fall över. Har vart en sväng hos pappa för att lämna massa gamla saker på dagiset i närheten och Emmet hjälpte till. Men nu är jag hos madre och ska fixa lite nödvändiga saker. Desvärre är svenska en av dem sakerna. Jag vet det och jag vill inte, men vi har svenska presentation imorrn och jag har typ kommit halvvägs. Har inte tränat en enda gång heller för den delen. Men ah, det ska väl gå bra - det är ju bara min fina lilla klass..
men ja, hörs ♥
hahahah söta gosedjur. Det var dem jag lämnade till dagiset..
Majaaas konstverk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0