Frågesvar !

Hej..., har du zooms nummer?

Svar: nope, sorry.

 

Hej, snälla kan du svara på dom här frågorna..

Vem står dig närmast i din klass?

Vilken kille tycker du är sötast?

Vilken tjej ser bäst ut?

Vem umgås du mest med av alla i din klass efter skolan?

Snälla svara!

Jätte fin blogg, puss & kram!

Svar: 1 alla tjejerna står mig lika nära eftersom jag lärde känna alla i sjuan.

2: I min klass? Finns många söta, men Hampus o Fabbe är fett söta :)

3: Dömer inte sådant när alla står mig så nära. Alla är snygga !

4: Jag brukar inte vara med någon i klassen efter skolan faktiskt. Inte än iaf, har bara inte blivit av..

Tack!

 

Okay, vi får se om jag hittar på några bra frågor, hehe. Aja, här kommer det onödiga och random! x3

Gillar du ketchup?

Gillar du ost?

Favorit: Mat, godis, klädaffär, färg, intresse?

Sötaste killen och tjejen i skolan?

suger på att komma på bra frågor, haha. </3

Svar: 1: ibland, på vissa saker.

2: också ibland, vissa sorters ost!

3: favoritmat: jag gillar all mat !

favoritgodis: jag gillar alla sorter !

favoritklädaffär: vet inte, hollister o abercrombie har ju fina saker, annars är HM och dem alltid pålitliga ;)

favoritfärg: på kläder typ svart och vitt eller mönstrat typ, övrigt gillar jag ljusblå/turkos mfl.

favoritintresse: jag dansar ju street/hiphop på fritiden så det är väl en av sakerna.

4: sötaste tjej och kille (hela skolan är svårt) men av 7:orna, finns många..

Killar: W, F, H, C, V, P, mfl.

Tjejer: allaaa! Tjejer är ALLTID söta :)


Saknar du någon från dagis?

svar: dagis var bästa perioden typ, hahah, så det är klart jag saknar alla, men de flesta har jag kontakt med igen för vi går i samma skola.

 

Det var allt för den här gången. Frågestund 2 kanske kommer nångång. POZPOZ.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0