The truth

Hej fina fina ni!
Först vill jag bara säga förlåt för att jag inte bloggat på typ ett par dagar, men vi flyttade in i nya lägenheten i onsdags så jag har inte haft tid och lust att blogga, dessutom är det ganska dåligt internet här. Men nu gick det bättre med det!

Idag efter skolan drog jag hem till Emma en stund, sen hem rätt tidigt för att pligga lite till SO-provet på måndag, kul jo.. Så nu har jag läst igenom lite sidor och sådär. Ikväll får vi se hur det blir, men tror att jag bara stannar hemma och packar upp lite och så. Imorrn händer inte så mycket på dagen, men senare på eftermiddan drar jag till Clara och vi sover där med tjejerna, Emme ska komma till Stockholm också! Wiho!
Det blir kul. På söndagen blir det nog Forum ett tag tror jag. Haha, ja, det är vad jag ska göra i helgen typ :)

Vill också säga att bloggningen inte kommer att vara på topp, vill inte tänka på sånt i helgen och här hemma är ju internetet dåligt som sagt såå ja.. det kommer nog vara en liten bloggpaus tills vidare. Har dessutom inget kul att blogga om osv. Men nu ska jag göra något, och ska inte skriva värsta romanen! Puss på er bästa!
Btw, det går för långsamt att ladda upp bild, så det blir ett långt, tråkigt och fult inlägg, mihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0