Bilderna som jag lovat ett tag!

Hej!
Jag har pluggat massa och inte kunnat blogga om ni undrar, assegt jag vet men ...

Idag har jag vart och fixat lite smågrejer och så där. Tagit outfitbild också, mycket riktigt. Utomhus också, så det blir fejnfejnt. Och gårdagens kommer upp också + lite vårbilder! Så härligt väder! Så med det säger jag godnatt för nu ska jag sätta mit i soffan med TV:n, lite te och kakor typ, mys. Imorgon är det fredag också, så jävla skönt. Puss på er, hörs imorrn!
Dagens:
image description
image description
image description
image description
Gårdagens:
image description
image description
Bilden på hur den ser ut fram har typ försvunnit med det är en vanlig vit, halvlånärmad tröja i alla fall, och ett par blåa tighta jeans och mina vanliga converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0