Comeback

Heej fina!
Tog en liten halvonödig paus där under nåra dagar. Inte så att jag behövde det, men var ändå ute på landet och där finns det ju lagom mycket internetuppkoppling och sånt. Anyways, tillbaka nu.

Idag var det måndag ja, check! Skönt att den är över :)
Imorrn ska vi dessvärre simma i skolan med Hugo så det kommer också bli lagom kul. Gillar inte det här med att gå halvnaken och osminkad inför hela klassen som man bara känt i typ snart ett år. Haha lol vad feg jag låter men neäj det är inte kul.
Nu måste jag tyvärr meddela att de små halvdanna bilderna jag tog på landet har inte laddats in i datorn och jag orkar inte det nu i alla fall så ni får en äldre bild..  Höres, puss!
Profilbild på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0