Hej

Dålig update från mej. Förlåt för det.
Nu gick precis Emma hem och jag ska strax till forum innan Zara stänger och köpa en tröja som jag provade igår. Igår efter skolan drog vi iaf till forum för att ha en minishopping, fick dock bara med mig ett par shorts, men dem är jag grymt nöjd med. Sen fick jag en tröja av Emma som hon inte ville ha också :)
Sen handlade vi, köpte en grill och grillade spett vid sjön. Det var otroligt mys. Sen slaggade vi hos mig och kollade på "click" och grät i slutet..
Idag har vi vart i nya lägenheten först och packat upp lite, sen åkte vi hem och BADADE! Haha lol stolt!
Ja, det var det som jag gjort. Imorrn ska jag få följa med och titta på valpen! Aaah, kommer avlida ! Men ah, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0